Kundeservice og kommunikation for vagter

Tid & sted:

Tilmeldingsfrist: 6. november 2024
Startdato: 6. november 2024
Slutdato: 6. november 2024

Undervisningstid:
Dagundervisning (klokken 08:00 - 15:24)

Undervisningslokation:
Tonsbakken, Skovlunde

Tilmelding her

Praktisk info:

Kontakt: Administration
Telefon: 44870100
Email: mail@ucplus.dk
Kviknummer: 24-02KUNDE
Kursus ID: 17676

Beskrivelse:

"Kurset giver den enkelte deltager de nødvendige redskaber for at forbedre sine evner til at levere en effektiv og professionel kundeserviceoplevelse. Kurset fokuserer på at udvikle vagters kommunikationsfærdigheder, så de kan håndtere forskellige situationer og interagere positivt med kunderne.
Kurset indeholder bl.a. emner som, kommunikationsteknikker, grundlæggende kundeservice, kundetyper og adfærd, vigtigheden af et professionelt udseende og opførsel som vagt, og mange andre spændende emner.
På kurset anvendes der rollespil og scenariebaseret træning, hvor vagter kan simulere kundesituationer og anvende de lærte kommunikationsteknikker og konflikthåndteringsstrategier.
Kurset kan tilpasses efter virksomhedens specifikke behov og vagternes ansvarsområder. Formålet er at forberede vagter til at levere en høj standard af kundeservice og håndtere forskellige kommunikationsudfordringer med professionalisme og effektivitet."

Du skal være over 18 år og kunne læse og forstå dansk

Fag til kurset:

Kundeservice og kommunikation for vagter
Varighed: 1 dage
Timer pr dag: 7.4 timer
Deltagerpris: 208 DKK
Pris for ledige: 976 DKK
(Jobcenter/kommune kan efter aftale betale kursusudgiften)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 976 DKK
Skolefagkode: 49688

Pris & betaling:

Samlet deltagerpris: 208 DKK
Samlet pris for ledige: 976 DKK
(Jobcenter/kommune kan efter aftale betale kursusudgiften)
Samlet pris udenfor AMU-målgruppe: 976 DKK

Tilmelding

Tilmeldingsfristen (6. november 2024) er overskredet!
Find et andet kursus her